Μανώλης Δαμιανάκης, Ηράκλειο
e-Damianakis
Το επιχειρηματικό "ταξίδι" του Μανώλη ξεκίνησε στο Ηράκλειο, Κρήτης, το 2010. Όταν και αποφάσισε να κάνει την ιδέα του για ένα e-shop που θα πουλούσε ηλεκτρολογικό υλικό, πράξη.
Το πρώτο βήμα έγινε με την αναζήτηση του εμπορεύματός του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στην Κίνα. Και το δεύτερο μεγάλο βήμα έγινε 3-4 μήνες μετά, όταν αποφάσισε να βάλει το e-damianakis.gr στην πλατφόρμα του Skroutz. Από τότε μέχρι και σήμερα, η επιχείρηση του Μανώλη έχει γίνει μία από τις κορυφαίες της κατηγορίας του στην online αγορά!
"Ξεκίνησα μόνος μου να διαχειρίζομαι το e-shop κι αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει τα 18 άτομα." , αναφέρει ο Μανώλης.
Η επιτυχία του e-damianakis.gr μεγάλωσε, όταν ο Μανώλης ενεργοποίησε από τον περασμένο Σεπτέμβριο την υπηρεσία αποθήκευσης & διαχείρισης παραγγελιών Fulfilled by Skroutz (FBS). Πλέον, ένα μέρος των παραγγελιών του συσκευάζεται αποστέλλεται και διεκπαιρεώνεται εξ’ ολοκλήρου από τους ανθρώπους του Skroutz, χωρίς ο ίδιος να χρειαστεί να κάνει τίποτα!
"Το Skroutz είναι μια πλατφόρμα η οποία πουλάει χωρίς να με ενοχλεί καθόλου!" , λέει χαρακτηριστικά ο Μανώλης.
Μέσα από την υπηρεσία FBS, ο Μανώλης κατάφερε να φτάνουν τα προϊόντα του από την Κρήτη σε όλη την Ελλάδα σε μόλις 1 ημέρα και ταυτόχρονα να γλιτώνει κόπο και χρόνο για τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
"Μέσα σε 1 ημέρα τα προϊόντα μας μπορούν να φτάσουν σε όλες τις μεγάλες πόλεις, που ζει το 60% του πληθυσμού, ενώ δεν χρειάζεται πια να απασχολώ το προσωπικό μου για να συσκευάζει ή να ετοιμάζει πακέτα, και στον ίδιο χρόνο μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα πράγματα." , μας λέει.
Και συνεχίζει τονίζοντας το πόσο πιο αποδοτική έχει γίνει η επιχείρησή του, τώρα που το Skroutz έχει αναλάβει γι΄ αυτόν όλα τα ανελαστικά κόστη.
"Το stock κοστίζει. Η αποθήκευση, η διαχείριση, τα προϊόντα τα οποία λήγουν, είτε βγαίνουν εκτός αγοράς. Όλα αυτά εμάς μας κοστίζουν χιλιάδες ευρώ τον χρόνο. Τώρα δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τίποτα από αυτά."
Ο Μανώλης πιστεύει ότι το μέλλον του εμπορίου κρύβεται στα τοπικά hub και στην αυτοματοποίηση της διεκπεραίωσης των παραγγελιών. Κι όλο αυτό, μπορεί να του το προσφέρει το Skroutz με ένα κόστος πολύ λογικό και για αυτόν και για τον τελικό καταναλωτή. Όπως αναφέρει ο ίδιος,
"Είναι μια σχέση win-win!"