Βασίλης Μαργαρίτης, Καλλιθέα

Outdoorway

Το Outdoorway γεννήθηκε το 2014, μέσα από την αγάπη του Βασίλη για τις outdoor δραστηριότητες. Ξεκίνησε, δημιουργώντας αρχικά το e-shop του και πολύ γρήγορα άνοιξε και το δικό του φυσικό κατάστημα.

Το Skroutz μπήκε στη ζωή του από τα πρώτα κιόλας βήματα της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, ενώ τον τελευταίο χρόνο έχει ενεργοποιήσει και την υπηρεσία του Marketplace, και ήδη του έχει λύσει τα χέρια σε πολλές καθημερινές διαδικασίες.

Λόγω και της φύσης των προϊόντων του, που πολλά από αυτά είναι αρκετά ογκώδη και βαριά, ο Βασίλης χρειάζεται να σπαταλήσει αρκετό χρόνο και κόπο κάθε μέρα για να ετοιμάσει τις παραγγελίες, να συνεννοηθεί με τις μεταφορικές εταιρείες και τελικά να κανονιστεί η αποστολή τους στους πελάτες. Τώρα, μέσα από το Skroutz Marketplace, δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα από αυτά.

"Για κάθε ένα προϊόν χρειαζόταν να το ζυγίζω, να το διαστασιολογήσω, να το καταγράψω, να το κοινοποιήσω στη μεταφορική εταιρεία μέσα από το voucher, να παραδώσω καμιά 10αριά αποστολές με κάθε μία να έχει συγκεκριμένο όγκο, και στο τέλος του μήνα να κάνω μια συμφωνία για το κόστος των αποστολών."

"Όλα αυτά μέσα από το Skroutz Marketplace δεν χρειάζεται πια να τα κάνω. Γιατί τα κανονίζει το Skroutz για μένα. Εγώ τυπώνω απλά το voucher."

Σήμερα, το Outdoorway δέχεται 30-50 παραγγελίες κάθε μέρα μέσω Skroutz και ο Βασίλης μπορεί να είναι ήσυχος ότι όλες θα φτάσουν έγκαιρα και σωστά.

"Δεν χρειάζεται να ασχοληθώ με τον έλεγχο των αποστολών μου. Ποιες παραδόθηκαν, ποιες όχι, γιατί δεν παραδόθηκαν, ποιοι πελάτες θέλουν αλλαγή. Όλα αυτά τα ελέγχει και τα αναλαμβάνει το Skroutz. Εγώ ξέρω ότι ο πελάτης θα παραλάβει.", μας λέει.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Skroutz Marketplace για τον Βασίλη είναι ότι τον βοήθησε πολύ να οργανώσει και να προωθήσει τα προϊόντα του. Μέσα από την εξαιρετική δουλειά της ομάδας περιεχομένου του Skroutz και μέσα από τα διαθέσιμα φίλτρα της πλατφόρμας, οι χρήστες μπορούν πολύ εύκολα να βρίσκουν και να επιλέγουν για αγορά τα προϊόντα του.