Μανώλης Χαμηλοθώρης, Κορυδαλλός
House of Toys
Μετά από 3 γενιές, το κατάστημα παιχνιδιών της οικογένειας Χαμηλοθώρη βρήκε το δρόμο του προς το online εμπόριο μέσα από το Skroutz Marketplace.
Ο Μανώλης, ο μικρός γιός της οικογένειας, εκμεταλλεύτηκε τον χρόνο που είχε στην περίοδο της καραντίνας και αφοσιώθηκε στην επιχείρηση της οικογένειάς του για να της δώσει μια νέα πνοή. Έτσι, τον Απρίλιο του 2020, ξεκίνησε τη συνεργασία του με το Skroutz και για πρώτη φορά τα προϊόντα του βρίσκονταν μπροστά σε 7 εκατομμύρια πελάτες!
Από την πρώτη στιγμή που έκανε διαθέσιμα τα προϊόντα του για Αγορά μέσω Skroutz, οι πωλήσεις και η δημοτικότητα του καταστήματός του αυξήθηκαν κατακόρυφα.
Ο κόσμος που έβλεπε τα προϊόντα του στο Skroutz, άρχισε να επικοινωνεί μαζί του για να ρωτήσει για την γκάμα των προϊόντων και το κατάστημά τους.
"Οι καταναλωτές σε βλέπουν πολύ διαφορετικά όταν δουν ότι είσαι στο Skroutz. Τους δίνει μια εμπιστοσύνη ότι θα αγοράσουν κάτι από το μαγαζί σου και ότι όλα θα πάνε τέλεια με την παραγγελία τους."
Και η προβολή δεν είναι το μόνο που κέρδισε ο Μανώλης από τη συνεργασία του με το Skroutz. Όπως αναφέρει ο ίδιος,
"Είναι η σιγουριά ότι θα ξυπνήσω το πρωί και θα δω πάντα 4-5 παραγγελίες. Αλλά και ότι αν κάτι πάει στραβά, ξέρω ότι υπάρχει κάποιος από την ομάδα του Skroutz να απαντήσει άμεσα."
Για τον Μανώλη, ένα ακόμα μεγάλο θετικό του Skroutz Marketplace είναι ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθεί ποτέ με τη διαχείριση των αποστολών και των επιστροφών, αλλά ούτε και να χάνει χρόνο καθημερινά για να απαντάει σε ερωτήσεις των πελατών όπως “πού είναι το δέμα μου”, “γιατί αργεί”, κλπ. Γιατί όλα αυτά, τα έχει αναλάβει γι΄αυτόν το Skroutz!
Σήμερα, και μετά από τη μεγάλη online επιτυχία της επιχείρησής του μέσα από το Skroutz, o Μανώλης αποφάσισε να φτιάξει και δικό του e-shop, αφού πλέον το House of Toys έχει γίνει αναγνωρίσιμο σε όλη την Ελλάδα.