Νίκος Σεραφιάδης, Αθήνα
Stratigos
Το 1986, ο Νίκος Σεραφιάδης με τον αδερφό του, Θοδωρή, συνέχισαν τη μεγάλη ιστορία της οικογένειάς τους στον χώρο της επισκευής υποδημάτων, ξεκινώντας να πουλούν για πρώτη φορά παπούτσια, σε έναν από τους πιο κεντρικούς πεζόδρομους της Αθήνας. Με μια μεγάλη κληρονομιά γνώσης και αγάπης για τα παπούτσια, που τους μετέδωσε ο πατέρας τους, Ηλίας, όταν ο ίδιος ξαφνικά αρρώστησε, ο Νίκος και ο Θοδωρής ανέλαβαν να στηρίξουν οικονομικά την οικογένεια, κάνοντας το δικό τους επιχειρηματικό βήμα.
3 χρόνια αργότερα, το 1989, κατάφεραν να αγοράσουν το κατάστημα το οποίο μέχρι τότε νοίκιαζαν. Το 1993 ήρθε και το άνοιγμα του δεύτερου μεγάλου καταστήματός τους στην ίδια περιοχή, αλλά και η έμπνευση για το ιστορικό πλέον όνομα ‘Στρατηγός’. Η μετονομασία της επιχείρησής τους προήλθε από τη φιλοσοφία της πώλησής τους, που συνεχίζει να επικρατεί μέχρι και σήμερα στον πεζόδρομο της οδού Ηφαίστου.
"Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε το μαγαζί, καθόμασταν έξω στον δρόμο και μιλούσαμε συνεχώς με τους περαστικούς πελάτες, ρωτώντας τους τι είναι αυτό που θέλουν. Έτσι, παίρναμε αμέσως το στίγμα για το τι εμπορεύματα να φέρουμε στο μαγαζί και τι αρέσει περισσότερο στον κόσμο.", αναφέρει χαρακτηριστικά ο Νίκος.
Σήμερα, η επιχείρηση του Νίκου και του Θοδωρή αριθμεί 3 πετυχημένα καταστήματα casual ένδυσης και υπόδησης, που λατρεύονται από τους νέους. Όταν ξεκίνησε το πρώτο lockdown λόγω της πανδημίας, τα αδέρφια από 3 καταστήματα, βρέθηκαν με 0. Τα καταστήματά τους ήταν όλα αυτά τα χρόνια και η μοναδική πηγή εσόδων τους. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2021. Όταν ξεκίνησαν να πουλάνε online τα εμπορεύματά τους μέσω του Skroutz.
"Η πρώτη φορά που προσπαθήσαμε να πουλήσουμε online ήταν το 2013 με δικό μας e-shop. Αλλά για εμάς δεν λειτούργησε ποτέ. Το ανεβάσαμε και το κατεβάσαμε 2 φορές γιατί δεν μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε τα εμπορεύματά μας.", λέει ο Νίκος.
Και συμπληρώνει ότι "Το Skroutz μάς έλυσε τα χέρια πάνω σ΄ αυτό το κομμάτι. Επιτέλους, μπορούσαμε πολύ εύκολα να ανεβάσουμε τα προϊόντα μας online και να παρακολουθούμε την πορεία τους."
Στην αρχή, ο Νίκος και ο Θοδωρής ξεκίνησαν στο Skroutz, ανεβάζοντας μόνο 100 προϊόντα. Βλέποντας τη μεγάλη επιτυχία τους, σταδιακά πρόσθεταν περισσότερα και περισσότερα. Σήμερα, έχουν διαθέσιμα για online αγορά μέσω Skroutz πάνω από 2.000 προϊόντα, ενώ οι συνολικές τους πωλήσεις, από τον Ιανουάριο μέχρι και σήμερα, ξεπερνούν τις αρκετές χιλιάδες. Αυτή τη στιγμή, έχουν 3 ανθρώπους, έναν για κάθε κατάστημα, που ασχολούνται αποκλειστικά με τις online πωλήσεις μέσω Skroutz, και στόχος τους είναι να συνεχίσουν δυναμικά και να ενισχύσουν την παρουσία τους online με ακόμα περισσότερα διαθέσιμα προϊόντα στο skroutz.gr.
Και όπως μας αναφέρει ο Νίκος, "Για εμάς το Skroutz είναι το τέταρτό μας κατάστημα!"