Συχνές Ερωτήσεις - Pro Seller

Πού μπορώ να παρακολουθώ τα επιχειρησιακά στατιστικά μου;

Μπορείτε να ελέγχετε την επιχειρησιακή σας απόδοση ανά πάσα στιγμή μέσα από τον Χώρο Συνεργατών, πηγαίνοντας στο μενού Skroutz Marketplace και επιλέγοντας Στατιστικά. Τα στατιστικά του καταστήματός σας ανανεώνονται καθημερινά. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα στατιστικά σας, μη διστάσετε να στείλετε ticket. Η ομάδα των εξυπηρέτησης συνεργατών θα χαρεί να σας βοηθήσει.

Γιατί δεν μπορούν καταστήματα με λιγότερη κίνηση να αναβαθμιστούν σε Pro Seller;

Τα καταστήματα Pro Seller πρέπει να έχουν ήδη ανταποκριθεί με επιτυχία σε έναν ικανό αριθμό παραγγελιών, ώστε να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε και στους χρήστες μας ότι θα ανταποκριθούν με επιτυχία και σε έναν ενδεχομένως αυξανόμενο όγκο παραγγελιών που θα έρθει με το badge.

Γιατί δεν μπορούν τα νέα καταστήματα να ενταχθούν άμεσα στο πρόγραμμα Pro Seller;

Σε όλα τα καταστήματα δίνεται ένας μικρός χρόνος προσαρμογής, ώστε να μπορέσουν να αφομοιώσουν καλύτερα τις διαδικασίες και να έχουν ήδη ολοκληρώσει έναν ικανό αριθμό παραγγελιών. Αυτό γίνεται, ​​ώστε να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούν με επιτυχία να ανταποκριθούν και σε αυξανόμενο όγκο παραγγελιών, που ενδεχομένως να έρθει με το Pro badge.

Μπορώ να κρατήσω το badge επ΄ αόριστον;

Εφόσον πληρούνται όλα τα κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, ναι φυσικά. Δεν σας εμποδίζει τίποτα από το να είστε Pro Seller για πάντα!

Τι γίνεται εάν χάσω το badge για έναν ή περισσότερους μήνες;

Αν το κατάστημά σας πληροί όλα τα κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, τότε αναβαθμίζεται αυτόματα σε Pro Seller και του απονέμεται το badge για 30 ημέρες. Σε περίπτωση που το κατάστημά σας δεν πληροί τα κριτήρια για κάποιο διάστημα, τότε απλά δεν θα απονεμηθεί το badge. Τo badge αποτελεί μόνο επιβράβευση της εξαιρετικής απόδοσης. Αν χάσετε το badge για έναν μήνα, βάλτε τα δυνατά σας, εστίαστε στα επιχειρησιακά στατιστικά που επιδέχονται βελτίωση και διεκδίκηστε το για τον επόμενο μήνα!

Πώς μπορώ να βελτιώσω τα επιχειρησιακά μου στατιστικά για να αναβαθμιστώ σε Pro Seller;

Για να βελτιώσετε τα επιχειρησιακά σας στατιστικά, πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στα παρακάτω:

  • Σωστή διαθεσιμότητα προϊόντων

    Στατιστικά που επηρεάζει:

    • Ποσοστό αποδοχής παραγγελιών
    • Ποσοστό απόρριψης παραγγελιών
    • Ποσοστό παραγγελιών με έγκαιρη παράδοση στη μεταφορική
    • Ποσοστό απόρριψης προς αποστολή παραγγελιών
    • Μέσος χρόνος απόκρισης

    Η σωστή και επιβεβαιωμένη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας επηρεάζει όλα τα παραπάνω στατιστικά. Θα πρέπει τακτικά να ελέγχετε τα αποθέματά σας και να φροντίζετε να ανανεώνετε τις διαθεσιμότητες αναλόγως.
    Με σωστή διαθεσιμότητα προϊόντων δεν θα χρειαστεί να απορρίπτετε παραγγελίες, να καθυστερείτε να παραδώσετε στη μεταφορική (με κίνδυνο να ακυρωθούν αυτόματα από τον μηχανισμό) και θα απαντάτε αμέσως, χωρίς δισταγμό, αποδοχή!

    Εάν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, συνίσταται η χρήση ERP συστημάτων και η ενεργοποίηση API για αποτελεσματικότερο έλεγχο του αποθέματός σας.

  • Ποσοστό παραγγελιών που λήγουν χωρίς απάντηση

    Δεν πρέπει να αφήνετε παραγγελίες να λήγουν χωρίς απάντηση. Αν δεν έχετε το απόθεμα ή πιστεύετε ότι δεν θα το παραλάβετε εγκαίρως, πρέπει να απορρίπτετε την παραγγελία. Κάθε παραγγελία που λήγει, καθυστερεί σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και ζημιώνει την εικόνα του καταστήματός σας.

  • Προετοιμασία παραγγελιών

    Στατιστικά που επηρεάζει:

    • Ποσοστό παραγγελιών με έγκαιρη παράδοση στη μεταφορική
    • Ποσοστό απόρριψης προς αποστολή παραγγελιών
    • Ποσοστό επιστροφών με αιτιολογία 'Λάθος' ή 'Ελαττωματικό' προϊόν
      Κατά την προετοιμασία των παραγγελιών σας, θα πρέπει να φροντίζετε να:

      • Πραγματοποιείτε ποιοτικό έλεγχο κάθε προϊόντος, πριν την αποστολή και το πακετάρισμά του.
      • Πακετάρετε ασφαλώς το προϊόν για τη μεταφορά.
      • Υπολογίζετε σωστά τον χρόνο που χρειάζεται για την προετοιμασία των πακέτων, ώστε να ανταποκρίνεται στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την επιλογή της ημέρας παραλαβής.
      • Είστε σίγουροι ότι πακετάρετε το σωστό προϊόν - κωδικό (χρώμα, μέγεθος, κλπ).

Έχω περισσότερες πιθανότητες να με επιλέξουν οι χρήστες για την αγορά τους αν το κατάστημά μου έχει το Pro Seller badge;

Σε έρευνες που έχουν γίνει και στο Skroutz, αλλά και σε άλλα site του εξωτερικού, έχει αποδειχθεί ότι οι χρήστες τείνουν να επιλέγουν περισσότερο τα καταστήματα τα οποία θεωρούν περισσότερο αξιόπιστα και προβάλλονται με παρόμοιες ενδείξεις αξιοπιστίας.

Το Pro Seller badge επηρεάζει τον αλγόριθμο της επιλογής καταστήματος μέσα από το καλάθι του Skroutz ή τη θέση μου στη σειρά κάτω από το προϊόν;

Όχι, το Pro Seller badge δεν επηρεάζει τον αυτόματο τρόπο ανάθεσης παραγγελιών από το καλάθι του Skroutz. Το Pro Seller badge συνοδεύει το κατάστημά σας στη λίστα των καταστημάτων και δεν επηρεάζει τη σειρά με την οποία εμφανίζεται σε αυτή.