Συχνές Ερωτήσεις - Pro Seller

Πού μπορώ να παρακολουθώ τα επιχειρησιακά στατιστικά μου;

Μπορείτε να ελέγχετε την επιχειρησιακή σας απόδοση ανά πάσα στιγμή μέσα από τον Χώρο Συνεργατών, πηγαίνοντας στο μενού Skroutz Marketplace και επιλέγοντας Στατιστικά. Τα στατιστικά του καταστήματός σας ανανεώνονται καθημερινά. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα στατιστικά σας, μη διστάσετε να στείλετε ticket. Η ομάδα εξυπηρέτησης συνεργατών θα χαρεί να σας βοηθήσει.

Γιατί δεν μπορούν καταστήματα με λιγότερη κίνηση να αναβαθμιστούν σε Pro Seller;

Τα καταστήματα Pro Seller πρέπει να έχουν ήδη ανταποκριθεί με επιτυχία σε έναν ικανό αριθμό παραγγελιών, ώστε να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε και στους χρήστες μας ότι θα ανταποκριθούν με επιτυχία και σε έναν ενδεχομένως αυξανόμενο όγκο παραγγελιών που θα έρθει με το badge.

Γιατί δεν μπορούν τα νέα καταστήματα να ενταχθούν άμεσα στο πρόγραμμα Pro Seller;

Σε όλα τα καταστήματα δίνεται ένας μικρός χρόνος προσαρμογής, ώστε να μπορέσουν να αφομοιώσουν καλύτερα τις διαδικασίες και να έχουν ήδη ολοκληρώσει έναν ικανό αριθμό παραγγελιών. Αυτό γίνεται, ​​ώστε να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούν με επιτυχία να ανταποκριθούν και σε αυξανόμενο όγκο παραγγελιών, που ενδεχομένως να έρθει με το Pro badge.

Μπορώ να κρατήσω το badge επ΄ αόριστον;

Εφόσον πληρούνται όλα τα κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, ναι φυσικά. Δεν σας εμποδίζει τίποτα από το να είστε Pro Seller για πάντα!

Τι γίνεται εάν χάσω το badge για έναν ή περισσότερους μήνες;

Αν το κατάστημά σας πληροί όλα τα κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, τότε αναβαθμίζεται αυτόματα σε Pro Seller και του απονέμεται το badge για 30 ημέρες. Σε περίπτωση που το κατάστημά σας δεν πληροί τα κριτήρια για κάποιο διάστημα, τότε απλά δεν θα απονεμηθεί το badge. Τo badge αποτελεί μόνο επιβράβευση της εξαιρετικής απόδοσης. Αν χάσετε το badge για έναν μήνα, βάλτε τα δυνατά σας, εστίαστε στα επιχειρησιακά στατιστικά που επιδέχονται βελτίωση και διεκδίκηστε το για τον επόμενο μήνα!

Πώς μπορώ να βελτιώσω τα επιχειρησιακά μου στατιστικά για να αναβαθμιστώ σε Pro Seller;

Για να βελτιώσετε τα επιχειρησιακά σας στατιστικά, πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στα παρακάτω:

  • Σωστή διαθεσιμότητα προϊόντων

    Η σωστή και επιβεβαιωμένη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας επηρεάζει το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών σας. Θα πρέπει τακτικά να ελέγχετε τα αποθέματά σας και να φροντίζετε να ανανεώνετε τις διαθεσιμότητες αναλόγως.
    Με σωστή διαθεσιμότητα προϊόντων δεν θα χρειαστεί να απορρίπτετε παραγγελίες, να καθυστερείτε να παραδώσετε στη μεταφορική (με κίνδυνο να ακυρωθούν αυτόματα από τον μηχανισμό) και θα απαντάτε αμέσως, χωρίς δισταγμό, αποδοχή!

    Εάν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, συνίσταται η χρήση ERP συστημάτων και η ενεργοποίηση API για αποτελεσματικότερο έλεγχο του αποθέματός σας.

  • Δεν πρέπει να αφήνετε παραγγελίες να λήγουν χωρίς απάντηση. Αν δεν έχετε το απόθεμα ή πιστεύετε ότι δεν θα το παραλάβετε εγκαίρως, πρέπει να απορρίπτετε την παραγγελία. Κάθε παραγγελία που λήγει, καθυστερεί σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και ζημιώνει την εικόνα του καταστήματός σας.

  • Προετοιμασία παραγγελιών

    • Πραγματοποιείτε ποιοτικό έλεγχο κάθε προϊόντος, πριν την αποστολή και το πακετάρισμά του.
    • Πακετάρετε ασφαλώς το προϊόν για τη μεταφορά.
    • Υπολογίζετε σωστά τον χρόνο που χρειάζεται για την προετοιμασία των πακέτων, ώστε να ανταποκρίνεται στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την επιλογή της ημέρας παραλαβής.
    • Είστε σίγουροι ότι πακετάρετε το σωστό προϊόν - κωδικό (χρώμα, μέγεθος, κλπ).

Έχω περισσότερες πιθανότητες να με επιλέξουν οι χρήστες για την αγορά τους αν το κατάστημά μου έχει το Pro Seller badge;

Σε έρευνες που έχουν γίνει και στο Skroutz, αλλά και σε άλλα site του εξωτερικού, έχει αποδειχθεί ότι οι χρήστες τείνουν να επιλέγουν περισσότερο τα καταστήματα τα οποία θεωρούν περισσότερο αξιόπιστα και προβάλλονται με παρόμοιες ενδείξεις αξιοπιστίας.

Το Pro Seller badge επηρεάζει τον αλγόριθμο της επιλογής καταστήματος μέσα από το καλάθι του Skroutz ή τη θέση μου στη σειρά κάτω από το προϊόν;

Όχι, το Pro Seller badge δεν επηρεάζει τον αυτόματο τρόπο ανάθεσης παραγγελιών από το καλάθι του Skroutz. Το Pro Seller badge συνοδεύει το κατάστημά σας στη λίστα των καταστημάτων και δεν επηρεάζει τη σειρά με την οποία εμφανίζεται σε αυτή.

Πως υπολογίζεται το ποσοστό διεκπεραιωμένων παραγγελιών;

Το ποσοστό διεκπεραιωμένων παραγγελιών είναι ο δείκτης που δείχνει πόσες παραγγελίες ολοκληρώσατε (πόσες παραγγελίες παραδώσατε στην μεταφορική) σε σχέση με το σύνολο των παραγγελιών που σας ανατέθηκαν.

Παραγγελίες που διεκπεραιώθηκαν από το κατάστημα
Παραγγελίες που ανατέθηκαν στο κατάστημα

Το ποσοστό διεκπεραιωμένων παραγγελιών είναι παραγγελίες που έχετε αποδεχθεί αλλά και ολοκληρώσει (παραδώσει στην μεταφορική).

Υπάρχει περίπτωση να αποδεχτήκατε αρχικά παραγγελίες που τελικά δεν παραδώσατε στην μεταφορική είτε γιατί τις απορρίψατε εκ των υστέρων, είτε γιατί απορρίφθηκαν αυτόματα από τον μηχανισμό απόρριψης καθυστερημένων παραγγελιών.
Επιπροσθέτως στο ποσοστό διεκπεραιωμένων παραγγελιών δεν συμμετέχουν και οι παραγγελίες που αφήσατε να λήξουν χωρίς απάντηση.

Πως υπολογίζεται το ποσοστό μη διεκπεραιωμένων παραγγελιών;

Υπάρχει περίπτωση να αποδεχτήκατε αρχικά παραγγελίες που τελικά δεν παραδώσατε στην μεταφορική είτε γιατί τις απορρίψατε εξ αρχής είτε εκ των υστέρων, είτε γιατί απορρίφθηκαν αυτόματα από τον μηχανισμό απόρριψης καθυστερημένων παραγγελιών. Επιπροσθέτως υπάρχουν οι παραγγελίες που αφήσατε να λήξουν χωρίς απάντηση. Αυτές οι παραγγελίες στο συνολό τους αντιπροσωπεύουν το ποσοστό μη εξυπηρετούμενων παραγγελιών.
Το ποσοστό αυτό είναι ο δείκτης που σας δείχνει πόσες παραγγελίες συγκριτικά με αυτές που σας ανατέθηκαν αποτύχατε να υλοποιήσετε (παραδώσετε στην μεταφορική) για τον οποιοδήποτε λόγο.

Παραγγελίες που δεν διεκπεραιώθηκαν από το κατάστημα
Παραγγελίες που ανατέθηκαν στο κατάστημα

Πιο αναλυτικά είναι το άθροισμα των παραγγελιών που:

  • Έληξαν χωρίς απάντηση (Ποσοστό παραγγελιών που έληξαν)
  • Απορρίφθηκαν εξ αρχής από εσάς (Απόρριψη νέων παραγγελιών)
  • Απορρίφθηκαν εκ των υστέρων μετά από αποδοχή τους (Ποσοστό παραγγελιών που απορρίψατε καθυστερημένα)
  • Απορρίφθηκαν αυτόματα από τον μηχανισμό απόρριψης καθυστερημένων παραγγελιών (Ποσοστό παραγγελιών που απορρίφθηκαν αυτόματα)

Πώς υπολογίζεται η ταχύτητα διεκπεραίωσης παραγγελιών;

Η Ταχύτητα διεκπεραίωσης παραγγελιών απεικονίζει το πόσο γρήγορα ένα κατάστημα ετοιμάζει τις παραγγελίες του και τις παραδίδει στη μεταφορική.

Για τον υπολογισμό του στατιστικού θα αξιολογούνται στις παραγγελίες που αποδεχτήκατε τα παρακάτω κριτήρια:

  • Η ταχύτητα απόκρισης στην αποδοχή της παραγγελίας
  • Η επιλεγμένη ημέρα παραλαβής από τις διαθέσιμες εναλλακτικές ημερομηνίες
  • Η πραγματική ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας στη μεταφορική

Τι πρέπει να κάνω για να πετύχω υψηλή βαθμολογία στην ταχύτητα διεκπεραίωσης παραγγελιών;

Το κλειδί για να πετύχετε ένα υψηλό σκορ στην Ταχύτητα Διεκπεραίωσης Παραγγελιών, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να λάβετε το Pro Seller badge, είναι:

  1. Η ημέρα που θα επιλέγετε να γίνει η παραλαβή από την μεταφορική να είναι η πιο άμεση μεταξύ των διαθέσιμων εναλλακτικών ημερομηνιών.
  2. Να παραδίδετε τις παραγγελίες στη μεταφορική την ημέρα που έχετε επιλέξει να γίνει η παραλαβή.

Δηλαδή, ο συνδυασμός επιλογής της αμεσότερης ημέρας παραλαβής και της τήρησης της παράδοσης του δέματος προς τη μεταφορική αυτή την ημέρα θα αποδώσει το απόλυτο 10 στο σκορ του εν λόγω στατιστικού, εφόσον το πετύχετε σε όλες σας τις παραγγελίες.

  • Ποιες παραγγελίες καταγράφουν το καλύτερο σκορ;

    Οι παραγγελίες που είχαν δηλωθεί την ημέρα με την πιο έγκαιρη παραλαβή και τελικά παρελήφθησαν την ίδια ημέρα.

  • Μπορώ να στέλνω παραγγελίες νωρίτερα από την ημέρα που δήλωσα;

    Μπορείτε να στέλνετε παραγγελίες νωρίτερα από την ημέρα που δηλώσατε και αυτό δεν θα επηρεάζει αρνητικά το σκορ σας. Το σκορ σας θα επηρεάζεται αρνητικά στην περίπτωση που καθυστερείτε να παραδώσετε στην μεταφορική την παραγγελία σε σχέση με την επιλεγμένη ημέρα. Σκοπός είναι να παραδώσετε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατό.


    Παραγγελία Επιλεγμένη ημέρα παραλαβής Πραγματική ημέρα παραλαβής Σκορ
    Παραγγελία Α διαθέσιμη διαθέσιμη Η Παραγγελία Α παίρνει το καλύτερο δυνατό σκορ.
    Παραγγελία Β διαθέσιμη διαθέσιμη (νωρίτερη παράδοση) * Η Παραγγελία Β παίρνει το αμέσως επόμενο καλύτερο σκορ.
    Παραγγελία Γ Τελευταία διαθέσιμη +1 ημέρα από την τελευταία διαθέσιμη (καθυστερημένη παράδοση) Η Παραγγελία Γ παίρνει το χειρότερο δυνατό σκορ.

    *Από την στιγμή που έχετε επιλέξει όχι την αμεσότερη ημέρα παραλαβής αλλά την αμέσως επόμενη (δηλαδή, την δεύτερη αμεσότερη ημέρα προς παραλαβή), τότε η παραγγελία δεν θα πάρει το υψηλότερο δυνατό σκορ. Στην περίπτωση, βέβαια, που έχετε ετοιμάσει την παραγγελία νωρίτερα μπορείτε να την παραδώσετε στην μεταφορική για να βελτιώσετε το σκορ της.

  • Διαθεσιμότητες προϊόντων

    Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων σας θα πρέπει να ελέγχονται συχνά και να ανανεώνονται. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι αυτή που καθορίζει και τις διαθέσιμες επιλογές στις ημέρες παραλαβής.

  • Χρόνος απόκρισης

    Οι διαθέσιμες ημέρες παραλαβής εξαρτώνται άμεσα από τον χρόνο απόκρισης σε κάθε παραγγελία. Συστήνεται να απαντάτε το συντομότερο δυνατό στην ανάθεση της παραγγελίας (εντός των εργάσιμων ωρών).

  • Διαχείριση πρωινών και απογευματινών παραγγελιών

    Οι πρωινές παραγγελίες είναι αυτές που σας ανατίθενται πριν τις 14:00 και οι απογευματινές αυτές που σας ανατίθενται μετά τις 14:00. Έχουμε επιλέξει να σας δείχνουμε ξεχωριστά το σκορ για τις πρωινές και τις απογευματινές παραγγελίες. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε διαφορές σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζεστε τις δύο κατηγορίες παραγγελιών. Θα μπορείτε να συγκρίνετε, δηλαδή, τον χρόνο που σας χρειάζεται για να απαντήσετε στην ανάθεση τους ή στις επιλογές ημερών παράδοσης.

    Ανάλογα με την επιχειρησιακή λειτουργία του καταστήματός σας, ενδεχομένως οι απογευματινές παραγγελίες να χρήζουν διαφορετικής αντιμετώπισης από τις πρωινές. Για παράδειγμα, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας πως εάν ο προμηθευτής ενός προϊόντος λάβει την παραγγελία σας απόγευμα, ίσως να μην μπορεί να την παραδώσει την επόμενη εργάσιμη αλλά την μεθεπόμενη.