Skroutz Marketplace

Περιεχόμενα

Γενικές Πληροφορίες

Τι προσφέρει

  • Αύξηση τζίρου αξιοποιώντας τους πάνω από 7.000.000 μοναδικούς επισκέπτες του Skroutz.gr
  • Διαχείριση και παρακολούθηση αποστολών / επικοινωνία με courier
  • Επικοινωνία με πελάτες
  • Διευθέτηση / αποζημίωση ζημιών & απωλειών δεμάτων
  • Διεκπεραίωση επιστροφών

Πώς λειτουργεί

Βήμα 1

Αποδοχή της παραγγελίας μέσα από το χώρο συνεργατών.

Βήμα 2

Επιλογή ώρας και ημέρας αποστολής της παραγγελίας.

Βήμα 3

Εκτύπωση voucher, συσκευασία του δέματος και παράδοση στον κούριερ.


Κόστος, παραστατικά και πληρωμές

Κόστος Υπηρεσίας

Το συνολικό κόστος της υπηρεσίας υπολογίζεται ξεχωριστά για κάθε προϊόν της παραγγελίας βάσει της προμήθειας πώλησης του τιμολογιακού group στο οποίο ανήκει. Μπορείτε να δείτε τη συνολική προμήθεια της υπηρεσίας ανά τιμολογιακό group εδώ.

Η προβολή των προϊόντων σας περιλαμβάνει εφάπαξ κόστος ενεργοποίησης 248 €, χωρίς χρονική δέσμευση. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα προϊόντα σας από το Skroutz Marketplace και να διακόψετε τη συνεργασία. Ακόμη και στην περίπτωση που κάποια προϊόντα σας μπορεί να μην δέχονται παραγγελίες, δεν υπάρχει καμία χρέωση για τη χρήση της υπηρεσίας.

Παραστατικά

Για τα προϊόντα που πουλάτε μέσω Skroutz οφείλετε να εκδώσετε Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, εκτός και αν ο πελάτης ζητήσει τιμολόγιο και εσείς έχετε δηλώσει ότι υποστηρίζετε την έκδοση του. Το παραστατικό που έχετε εκδώσει για μία παραγγελία πρέπει είτε να το συμπεριλάβετε στο πακέτο με τα προϊόντα της παραγγελίας είτε να το ανεβάσετε στη σελίδα της παραγγελίας στο χώρο συνεργατών.

Πληρωμές

Οι πληρωμές του Skroutz προς εσάς γίνονται κάθε Τρίτη και Παρασκευή, στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει, για όλες τις παραγγελίες που έχουν παραδοθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή, αφαιρώντας την αντίστοιχη προμήθεια. Τα τιμολόγια εκδίδονται μηνιαία και περιλαμβάνουν την αποπληρωμή των παραγγελιών σας για την περίοδο από την 28η ημέρα του προηγούμενου από την έκδοση του τιμολογίου μήνα μέχρι την 27η ημέρα του τρέχοντα μήνα.


Παραγγελίες

Οι χρήστες του Skroutz επιλέγουν και προσθέτουν τα προϊόντα που επιθυμούν στο καλάθι και ολοκληρώνουν την παραγγελία τους. Η πληρωμή γίνεται στο Skroutz με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή αντικαταβολή και εσείς λαμβάνετε ειδοποίηση για την προετοιμασία της παραγγελίας μέσω email.

Αποδοχή Παραγγελίας

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε σε κάθε παραγγελία που θέλετε να αποδεχτείτε, είναι να πατήσετε το κουμπί "Αποδοχή" και να επιλέξετε την ακριβή ώρα και ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αφού επιλέξετε την ώρα, αρκεί να συσκευάσετε τα προϊόντα της παραγγελίας, να τοποθετήσετε μέσα την απόδειξη και να κολλήσετε εξωτερικά το voucher για την εταιρεία courier. Προαιρετικά μπορείτε να συμπεριλάβετε και το έντυπο οδηγιών επιστροφής. Το voucher θα μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κλικ στο κουμπί "Voucher" στο κάτω μέρος της σελίδας που θα εμφανιστεί μετά την αποδοχή της παραγγελίας. Από μέρους σας δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Η εταιρεία courier θα παραλάβει το δέμα στην προκαθορισμένη ώρα και μέρα και η παραγγελία θα πάρει το δρόμο της προς τον καταναλωτή.

Από τη στιγμή που θα λάβετε την παραγγελία, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, έχετε από 6 έως 12 εργάσιμες ώρες (9:00 με 18:00) να την αποδεχτείτε ή να την απορρίψετε. Μετά τις 12 ώρες η παραγγελία λήγει.

Απόρριψη Παραγγελίας

Αν γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να εκπληρώσετε μια παραγγελία, θα πρέπει να την απορρίπτετε άμεσα. Έτσι ο χρήστης θα ενημερώνεται την ίδια στιγμή ότι δε θα τη λάβει και θα του επιστρέφονται τα χρήματα άμεσα. Αν την αφήσετε να λήξει ο χρήστης έχει μια αρκετά κακή εμπειρία.


Επιστροφές

Σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής από τον πελάτη απευθείας προς εσάς, θα πρέπει να τον ενημερώσετε είτε να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του [email protected] είτε να διαχειριστεί την επιστροφή μέσω του λογαριασμού του στο Skroutz.

Μετά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής από τον πελάτη, αναλαμβάνουμε εμείς όλη τη διαδικασία αλλά και το κόστος επιστροφής. Εσείς απλά θα παραλάβετε από τον courier το επιστρεφόμενο πακέτο. Στην επόμενη πληρωμή από μέρους μας θα αφαιρέσουμε το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι αποδεκτή η επιστροφή λόγω φθοράς, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε στο [email protected] μια φωτογραφία του δέματος που σας έχει επιστραφεί, ώστε να ελέγξουμε την κατάστασή του και να σας ενημερώσουμε. Σημειώστε τον αριθμό της παραγγελίας στο θέμα του email για την καλύτερη διαχείριση του.