Καλάθι του Skroutz

Περιεχόμενα

Γενικές Πληροφορίες

Τι προσφέρει

  • Αύξηση τζίρου αξιοποιώντας τους πάνω από 7.000.000 μοναδικούς επισκέπτες του Skroutz.gr
  • Διαχείριση και παρακολούθηση αποστολών / επικοινωνία με courier
  • Επικοινωνία με πελάτες
  • Διευθέτηση / αποζημίωση ζημιών & απωλειών δεμάτων
  • Διεκπεραίωση επιστροφών

Πώς λειτουργεί

Βήμα 1

Αποδοχή της παραγγελίας μέσα από το χώρο συνεργατών.

Βήμα 2

Επιλογή ώρας και ημέρας αποστολής της παραγγελίας.

Βήμα 3

Εκτύπωση voucher, συσκευασία του δέματος και παράδοση στον κούριερ.


Κόστος, παραστατικά και πληρωμές

Κόστος Υπηρεσίας

Κόστος Διεκπεραίωσης

2,82% (πλέον Φ.Π.Α.)

Περιλαμβάνει:

Διατραπεζικό κόστος

Οι παραγγελίες είναι προπληρωμένες μέσω κάρτας.

Κόστος αποστολών και επιστροφών

Συνεργαζόμαστε με μεταφορικές εταιρείες, οι οποίες αναλαμβάνουν την παραλαβή των πακέτων από το κατάστημά σας και την παράδοσή τους στους αγοραστές. Η πληρωμή των μεταφορικών εταιρειών υλοποιείται από το Skroutz. Δεν απαιτείται καμία σύναψη συνεργασίας από την πλευρά σας με τις εταιρείες μεταφοράς.

Πλήρης κάλυψη σε περιπτώσεις λανθασμένων διαθεσιμοτήτων

Για την καλύτερη εμπειρία του χρήστη και την διεκπεραίωση της παραγγελίας, σε περίπτωση αστοχίας διαθεσιμότητας, αναζητούμε τα προϊόντα από διαφορετικά συνεργαζόμενα καταστήματα, αναλαμβάνοντας οποιοδήποτε επιπλέον κόστος προκύπτει είτε σε τιμές, είτε σε μεταφορικά.

+

Προμήθεια Πώλησης Καλαθιού

X%

Η προμήθεια πώλησης υπολογίζεται ξεχωριστά για κάθε προϊόν της παραγγελίας, βάσει της κατηγορίας του.

Δείτε την προμήθεια ανά κατηγορία προϊόντων

Η προβολή των προϊόντων σας δεν έχει κανένα απολύτως κόστος και καμία δέσμευση. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα προϊόντα σας από το Skroutz Marketplace και να διακόψετε τη συνεργασία. Ακόμη και στην περίπτωση που κάποια προϊόντα σας μπορεί να μην δέχονται παραγγελίες, δεν υπάρχει καμία χρέωση.

Παραστατικά

Για τα προϊόντα που πουλάτε μέσω Skroutz οφείλετε να εκδώσετε Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, εκτός και αν ο πελάτης ζητήσει τιμολόγιο και εσείς έχετε δηλώσει ότι υποστηρίζετε την έκδοση του. Ο χρήστης πρέπει να παραλάβει στο πακέτο τα προϊόντα που παρήγγειλε μαζί με την απόδειξη ή το τιμολόγιο που έχετε εκδώσει για αυτήν την παραγγελία.

Πληρωμές

Οι πληρωμές του Skroutz προς εσάς γίνονται κάθε Παρασκευή, στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει, για όλες τις παραγγελίες που έχουν παραδοθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή, αφαιρώντας την αντίστοιχη προμήθεια. Ταυτόχρονα εκδίδουμε τιμολόγιο (ΤΠΥ) για την παρακρατούμενη προμήθεια και μια αναλυτική αναφορά σχετικά με τις παραγγελίες που περιλαμβάνονται στην πληρωμή της εκάστοτε εβδομάδας.


Παραγγελίες

Οι χρήστες του Skroutz επιλέγουν και προσθέτουν τα προϊόντα που επιθυμούν στο καλάθι και ολοκληρώνουν την παραγγελία τους. Η πληρωμή γίνεται στο Skroutz με πιστωτική / χρεωστική κάρτα (δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή) και εσείς λαμβάνετε ειδοποίηση για την προετοιμασία της παραγγελίας μέσω email.

Αποδοχή Παραγγελίας

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε σε κάθε παραγγελία που θέλετε να αποδεχτείτε, είναι να πατήσετε το κουμπί "Αποδοχή" και να επιλέξετε την ακριβή ώρα και ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αφού επιλέξετε την ώρα, αρκεί να συσκευάσετε τα προϊόντα της παραγγελίας, να τοποθετήσετε μέσα την απόδειξη και να κολλήσετε εξωτερικά το voucher για την εταιρεία courier. Το voucher θα μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κλικ στο κουμπί "Voucher" στο κάτω μέρος της σελίδας που θα εμφανιστεί μετά την αποδοχή της παραγγελίας. Από μέρους σας δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Η εταιρεία courier θα παραλάβει το δέμα στην προκαθορισμένη ώρα και μέρα και η παραγγελία θα πάρει το δρόμο της προς τον καταναλωτή.

Από τη στιγμή που θα λάβετε την παραγγελία, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, έχετε από 6 έως 12 εργάσιμες ώρες (9:00 με 18:00) να την αποδεχτείτε ή να την απορρίψετε. Μετά τις 12 ώρες η παραγγελία λήγει.

Απόρριψη Παραγγελίας

Αν γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να εκπληρώσετε μια παραγγελία, θα πρέπει να την απορρίπτετε άμεσα. Έτσι ο χρήστης θα ενημερώνεται την ίδια στιγμή ότι δε θα τη λάβει και θα του επιστρέφονται τα χρήματα άμεσα. Αν την αφήσετε να λήξει ο χρήστης έχει μια αρκετά κακή εμπειρία.


Επιστροφές

Σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής από τον πελάτη απευθείας προς εσάς, θα πρέπει να τον ενημερώσετε είτε να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του orders@skroutz.gr είτε να διαχειριστεί την επιστροφή μέσω του λογαριασμού του στο Skroutz.

Μετά την καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής από τον πελάτη, αναλαμβάνουμε εμείς όλη τη διαδικασία αλλά και το κόστος επιστροφής. Εσείς απλά θα παραλάβετε από τον courier το επιστρεφόμενο πακέτο. Στην επόμενη πληρωμή από μέρους μας θα αφαιρέσουμε το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος του επιστρεφόμενου προϊόντος. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι κατεστραμμένο, σας δίνεται η δυνατότητα να αρνηθείτε την επιστροφή.