Υπηρεσία Αποθήκευσης, Fulfilled by Skroutz

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται η υπηρεσία που σχεδιάστηκε για να προσφέρει στους συνεργάτες ολοκληρωμένες υπηρεσίες αποθήκευσης και διαχείρισης των παραγγελιών με στόχο την αύξηση των πωλήσεων τους.

Περιεχόμενα

Fulfilled By Skroutz

Η υπηρεσία Fulfilled by Skroutz αυξάνει τις πωλήσεις μειώνοντας τα έξοδά σας, ενώ παράλληλα σας απαλλάσει από πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς εκπληρώνουμε τις παραγγελίες σας από την αρχή μέχρι το τέλος.

Πλεονεκτήματα υπηρεσίας:

  1. Αυξάνετε τις πωλήσεις σας. Έρχεστε πιο κοντά στη διεκδίκηση του Pro Seller και προσφέρετε αυτόματα την υπηρεσία της Express Παράδοσης στους πελάτες σας.
  2. Επεκτείνετε την επιχείρηση και το κωδικολόγιό σας χωρίς να σας απασχολεί ο χώρος, το επιπλέον προσωπικό ή ο όγκος των παραγγελιών σε περιόδους αυξημένης ζήτησης.
  3. Αυξάνετε την ικανοποίηση των πελατών σας, καθώς οι παραγγελίες σας ολοκληρώνονται με τη μέγιστη ταχύτητα και αξιοπιστία
  4. Ενισχύετε την προβολή του καταστήματός σας σε περισσότερους καταναλωτές, καθώς κερδίζετε extra προβολή σε κύρια σημεία της πλατφόρμας.
  5. Απλοποιείτε τις καθημερινές σας διαδικασίες. Αναλαμβάνουμε όλη τη διαχείριση και αποστολή των παραγγελιών και των επιστροφών, προσφέροντας αυθημερόν συλλογή και συσκευασία των παραγγελιών του Skroutz Marketplace.
  6. Μειώνετε τα κόστη σας, χωρίς να ψάχνετε για κρυφές χρεώσεις. Επωφελείστε από την προνομιακη τιμολόγηση και απαλλάσσεστε από το κόστος των υλικών συσκευασίας, καθώς όλα τα απαιτούμενα υλικά παρέχονται από το Skroutz. Επιπλέον, όλα σας τα προιόντα είναι ασφαλισμένα στην αποθήκη μας.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;

  1. Αποστέλλετε τα προϊόντα σας απευθείας στις αποθήκες του Skroutz (από το κατάστημα ή τον προμηθευτή σας).
  2. Παραλαμβάνουμε την παραγγελία σας, ολοκληρώνοντας ποσοτικό και ποιοτικό έλεγχο.
  3. Αποθηκεύουμε τα προιόντα σας στις κατάλληλες συνθήκες και για κάθε παραγγελία
  4. Ειδοποιείστε για τη νέα παραγγελία μέσω του Skroutz Merchants, η οποία γίνεται αυτοματα αποδεκτή από το σύστημά μας.
  5. Παραλαμβάνουμε και συσκευάζουμε το προϊόν.
  6. Ανεβάζετε την απόδειξη μέσα στο χώρο των συνεργατών, μέσω της αντίστοιχης ενότητας στο χώρο των συνεργατών.
  7. Ενημερώνουμε το διαθέσιμο απόθεμά σας.
  8. Παραδίδετε την παραγγελία στη μεταφορική.
  9. Διαχειριζόμαστε ενδεχόμενες επιστροφές.

*Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έχετε πλήρη πρόσβαση στο απόθεμά σας και πλήρη ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας.

Κόστος υπηρεσίας:

Το κόστος της υπηρεσίας προβλέπει την παραλαβή, αποθήκευση, συλλογή και προετοιμασία παραγγελιών, υλικά συσκευασίας, ασφάλιση προϊόντων και διαχείριση επιστροφών.

Η προμήθεια πώλησης υπολογίζεται ξεχωριστά για κάθε προϊόν της παραγγελίας, βάσει του τιμολογιακού group στο οποίο ανήκει.

Ανάλογα με τον μέσο όρο παραγγελιών που διεκπεραιώνονται από την αποθήκη του Skroutz παρέχεται έκπτωση η οποία υπολογίζεται κλιμακωτά ως εξής:

  • 10% έκπτωση σε καταστήματα με μέσο ημερήσιο αριθμό παραγγελιών >=30
  • 20% έκπτωση σε καταστήματα με μέσο ημερήσιο αριθμο παραγγελιών >=60
  • 30% έκπτωση σε καταστήματα με μέσο ημερήσιο αριθμό παραγγελιών >=90.

Αντίστοιχα τα καταστήματα κερδίζουν 10% επιπλέον έκπτωση για κάθε +30 μέσες ημερήσιες παραγγελίες και το μέγιστο που μπορεί να φτάσει η συνολική έκπτωση για ένα κατάστημα είναι 70%.

Για επιχειρήσεις που επωφελούνται ήδη από την έκπτωση του 50% στα κόστη τιμοκαταλόγου, η συνολική έκπτωση που δύνανται να λάβουν φτάνει έως 70%.

* Χρεώνεστε μόνο για τις απεσταλμένες παραγγελίες

Οδηγίες διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών:

Μπορείτε να δείτε αναλυτικές οδηγίες για τη διαχείριση αποστολών και παραγγελιών εδώ.

| Πολιτική Ορθής Χρήσης Υπηρεσίας Fulfilled by Skroutz |