Express παράδοση
Το Skroutz συνεχίζοντας την προσπάθεια για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει παρουσιάζει την υπηρεσία άμεσης παράδοσης ή αλλιώς Express παράδοση.
Η υπηρεσία "Express παράδοση" αφορά παραγγελίες που φέρουν ειδική σήμανση και έχουν εγγυημένη ημέρα παράδοσης στους χρήστες του Skroutz Marketplace.
Ποιες παραγγελίες περιλαμβάνει η υπηρεσία "Express παράδοση";
- Εγγυημένη παράδοση επόμενης ημέρας (πρωινές παραγγελίες μεταξύ 00:00-14:00)
- Εγγυημένη παράδοση μεθεπόμενης ημέρας (απογευματινές παραγγελίες μεταξύ 14:01-23:59)
* Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Περιεχόμενα
Κριτήρια εισόδου στην υπηρεσία
Για να διασφαλιστεί το επίπεδο ποιότητας των συνεργαζόμενων καταστημάτων θεσπίζονται τα προαπαιτούμενα κριτήρια εισόδου στην Express παράδοση και, παράλληλα, το σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης των καταστημάτων στην υπηρεσία “Express παράδοση”.
Κριτήρια:
-
- Να είναι ενεργό στο Skroutz Marketplace για τουλάχιστον 30 ημέρες από τη στιγμή που λάβατε την πρώτη σας παραγγελία
- Τα σημεία από τα οποία παραλαμβάνει η μεταφορική τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται αποκλειστικά σε τοποθεσίες εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης
- Απογευματινό ωράριο λειτουργίας σε καθημερινή βάση (Δευτέρα έως Παρασκευή)
- Να τηρεί όλες τις πολιτικές ορθής χρήσης όπως αυτές που περιγράφονται εδώ.
- Να έχει ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών ίσο ή μεγαλύτερο του 95%
Αν το κατάστημά σας ανταποκρίνεται σε όλα τα παραπάνω, τότε θα ξεκλειδώνει την υπηρεσία "Express παράδοση" και, συνεπώς, την πρόσβαση στις παραγγελίες με εγγυημένη παράδοση.
Διαθέσιμα προϊόντα στην υπηρεσία "Express παράδοση":
Τα προϊόντα με βάρος μεγαλύτερο από 25 κιλά, καθώς και συγκεκριμένες κατηγορίες που εξυπηρετούνται μόνο από μεταφορικές εταιρίες, δε μπορούν να συμμετέχουν στην υπηρεσία "Express παράδοση". Τα συγκεκριμένα προϊόντα που δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια, ακόμη και αν τα έχετε επιλέξει ως άμεσα διαθέσιμα, δε θα φέρουν την ειδική σήμανση "Express παράδοση". Εξακολουθούν να εμφανίζονται στο Skroutz ως διαθέσιμα.
Η διαχείριση των προϊόντων που επιθυμείτε να είναι διαθέσιμα στην υπηρεσία "Express παράδοση" γίνεται μέσω της παραμετροποίησης της διαθεσιμότητάς τους.
Στην περίπτωση που διατηρείτε XML αρχείο, μπορείτε να συμβουλευτείτε τις σχετικές οδηγίες.
Αξιολόγηση επιχειρησιακής απόδοσης
-
Κάθε πότε γίνεται η αξιολόγηση για την είσοδο στην υπηρεσία "Express παράδοση";
Η διαδικασία της αξιολόγησης επιχειρησιακής απόδοσης θα τρέχει αυτόματα κάθε 1η ημέρα του μήνα. Σε κάθε αξιολόγηση αν πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια το κατάστημά σας θα ξεκλειδώνει την υπηρεσία και θα δέχεται παραγγελίες Express παράδοσης.
* Για να δέχεστε παραγγελίες “Express παράδοσης”, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία από την σελίδα παροχών του καταστήματός σας.
-
Ποια είναι η διάρκεια της υπηρεσίας "Express παράδοση";
Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι ένας ημερολογιακός μήνας και ανανεώνεται για τον επόμενο μήνα εφόσον η επιχειρησιακή απόδοση του καταστήματος στη διαχείριση παραγγελιών Express παράδοσης παραμένει υψηλή.
-
Πως γίνεται η αξιολόγηση της επιχειρησιακής απόδοσης στις παραγγελίες Express παράδοση;
Τα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία "Express παράδοση" θα αξιολογούνται την 1η ημέρα κάθε μήνα για την επιχειρησιακή τους απόδοση στις παραγγελίες Express παράδοσης ώστε να μπορούν να ανανεώνουν τη διάρκεια της υπηρεσίας. Το μοναδικό κριτήριο απόδοσης για τη διαχείριση παραγγελιών Express παράδοσης είναι το ”Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών Express παράδοσης”.
-
Για να ανανεωθεί η παροχή της υπηρεσίας, το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών Express παράδοσης” θα πρέπει να παραμένει ίσο ή μεγαλύτερο του 95% σε κάθε μηνιαία αξιολόγηση.
* Σε περίπτωση που στο κατάστημα ανατέθηκαν λιγότερες από 40 παραγγελίες στο εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, το όριο αυτό θα ειναι 80% και, ταυτόχρονα, οι αποτυχίες παράδοσης στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν πρέπει να ξεπερνούν τις τέσσερις (4).
Κριτήρια επιχειρησιακής απόδοσης
Κριτήρια παραμονής στο πρόγραμμα: "Ποσοστό Διεκπεραίωσης Express παραγγελιών” >=95%
* Σε περίπτωση που στο κατάστημα ανατέθηκαν λιγότερες από 40 παραγγελίες στο εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, το όριο αυτό θα ειναι 80% και, ταυτόχρονα, οι αποτυχίες παράδοσης στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν πρέπει να ξεπερνούν τις τέσσερις (4).
-
Τι γίνεται αν, κατά τον επόμενο υπολογισμό, το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” για τις παραγγελίες Express παράδοσης είναι κατώτερο του 95%;
Αν, κατά τον πρώτο υπολογισμό μετά την είσοδό στο πρόγραμμα, το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” για τις Express παραγγελίες είναι χαμηλότερο από το όριο, τότε το κατάστημα θα αδυνατεί να λαμβάνει Express παραγγελίες για τον επόμενο μήνα.
Στον επόμενο υπολογισμό, εφόσον το κατάστημα συνεχίζει να διατηρεί “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” μεγαλύτερο ή ίσο του 95%, θα ενταχθεί ξανά στο πρόγραμμα και θα έχει την ευκαιρία να βελτιώσει την επιχειρησιακή του απόδοση στην υπηρεσία "Express παράδοση" και να ανανεώσει την παρουσία του.
Εάν το κατάστημα ήταν στην υπηρεσία "Express παράδοση" τον προηγούμενο μήνα, τότε το βασικό κριτήριο για την παραμονή του στο πρόγραμμα είναι το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” για τις παραγγελίες Express παράδοσης.
-
Ποιο χρονικό διάστημα εξετάζεται κατά την αξιολόγηση;
Το διάστημα που εξετάζεται και για το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” για τις Express παραδόσεις αλλά και για το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” είναι ο προηγούμενος μήνας.
-
Εάν το κατάστημα δεν έχει καλή απόδοση στις Express Delivery παραγγελίες, αυτό θα επηρεάσει και τα γενικά του στατιστικά;
Η διεκπεραίωση των παραγγελιών εγγυημένης παράδοσης υπολογίζεται στην αξιολόγηση επιχειρησιακής απόδοσης. του καταστήματος. Πιο απλά, οι παραγγελίες “Express παράδοσης” προσμετρώνται στον υπολογισμό του “Ποσοστού Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” που υπολογίζει όλες τις παραγγελίες που ανατέθηκαν στο κατάστημα και επηρεάζουν την πρόσβαση του καταστήματος σε επιπλέον υπηρεσίες και εκπτώσεις.
-
Τι συμβαίνει εάν ενώ το κατάστημά μου βρίσκεται εκτός της υπηρεσίας "Express παράδοση", δεν βελτιώσω την επιχειρησιακή μου απόδοση μέσα σε 1 μήνα;
Κάθε κατάστημα που βγαίνει ή παραμένει εκτός της υπηρεσίας "Express παράδοση", διαθέτει έναν μήνα για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να βελτιώσει την επιχειρησιακή του απόδοση.
Αν κατά τον μεθεπόμενο υπολογισμό (που θα γίνει 1 μήνα μετά) το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” βρίσκεται πάνω από τα όριο γενικής επιχειρησιακής απόδοσης (>= 95%), τότε θεωρούμε πως το κατάστημα έχει ικανοποιητική απόδοση και ενεργοποιείται ξανά η υπηρεσία Express παράδοση για έναν μήνα μέχρι να επαναξιολογηθεί.
