Express Παράδοση

Το Skroutz συνεχίζοντας την προσπάθεια για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει παρουσιάζει την υπηρεσία άμεσης παράδοσης ή αλλιώς Express Παράδοση.

Η υπηρεσία Express Παράδοση αφορά παραγγελίες που φέρουν ειδική σήμανση και έχουν εγγυημένη ημέρα παράδοσης στους χρήστες του Skroutz Marketplace.

Ποιες παραγγελίες περιλαμβάνει η υπηρεσία Express Παράδοση?

  • Εγγυημένη παράδοση επόμενης ημέρας (πρωινές παραγγελίες μεταξύ 00:00-14:00)
  • Εγγυημένη παράδοση μεθεπόμενης ημέρας (απογευματινές παραγγελίες μεταξύ 14:01-23:59)

* Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Περιεχόμενα

Κριτήρια εισόδου στην υπηρεσία

Για να διασφαλιστεί το επίπεδο ποιότητας των συνεργαζόμενων καταστημάτων θεσπίζονται τα προαπαιτούμενα κριτήρια εισόδου στην Express Παράδοση και, παράλληλα, το σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης των καταστημάτων στην υπηρεσία Express Παράδοση.

Κριτήρια:

  1. Να είναι ενεργό στο Skroutz Marketplace για τουλάχιστον 15 ημέρες από τη στιγμή που λάβατε την πρώτη σας παραγγελία
  2. Τα σημεία από τα οποία παραλαμβάνει η μεταφορική τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται αποκλειστικά σε τοποθεσίες εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης
  3. Απογευματινό ωράριο λειτουργίας σε καθημερινή βάση (Δευτέρα έως Παρασκευή)
  4. Να τηρεί όλες τις πολιτικές ορθής χρήσης όπως αυτές που περιγράφονται εδώ.
  5. Να έχει ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών μεγαλύτερο του 93%

Αν το κατάστημά σας ανταποκρίνεται σε όλα τα παραπάνω, τότε θα ξεκλειδώνει την υπηρεσία Express Παράδοση και, συνεπώς, την πρόσβαση στις παραγγελίες με εγγυημένη παράδοση.

Αξιολόγηση επιχειρησιακής απόδοσης

Κάθε πότε γίνεται η αξιολόγηση για την είσοδο στην υπηρεσία Express Παράδοση;

Η διαδικασία της αξιολόγησης επιχειρησιακής απόδοσης θα τρέχει αυτόματα κάθε 1η ημέρα και 15η ημέρα του μήνα. Σε κάθε αξιολόγηση αν πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια το κατάστημά σας θα ξεκλειδώνει την υπηρεσία και θα δέχεται παραγγελίες Express Παράδοσης.

* Για να δέχεστε παραγγελίες Express Παράδοσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία από την σελίδα παροχών του καταστήματός σας.

Ποια είναι η διάρκεια της υπηρεσίας Express Παράδοση;

Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι 15 ημέρες και ανανεώνεται για τις επόμενες 15 ημέρες εφόσον η επιχειρησιακή απόδοση του καταστήματος στη διαχείριση παραγγελιών Express Παράδοσης παραμένει υψηλή.

Πως γίνεται η αξιολόγηση της επιχειρησιακής απόδοσης στις παραγγελίες Express Παράδοση;

Τα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία της Express Παράδοσης θα αξιολογούνται κάθε 15 ημέρες (την 1η ημέρα και την 15η ημέρα κάθε μήνα) για την επιχειρησιακή τους απόδοση στις παραγγελίες Express Παράδοσης ώστε να μπορούν να ανανεώνουν τη διάρκεια της υπηρεσίας. Το μοναδικό κριτήριο απόδοσης για τη διαχείριση παραγγελιών Express Παράδοσης είναι το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών Express Παράδοσης.

Για να ανανεωθεί η παροχή της υπηρεσίας, το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών Express Παράδοσης θα πρέπει να παραμένει πάνω από το 95% σε κάθε 15νθήμερη αξιολόγηση.

* Σε περίπτωση που στο κατάστημα ανατέθηκαν λιγότερες από 40 παραγγελίες στο εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, το όριο αυτό θα ειναι 80% και, ταυτόχρονα, οι αποτυχίες παράδοσης στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν πρέπει να ξεπερνούν τις τέσσερις (4).

Κριτήρια επιχειρησιακής απόδοσης

Κριτήρια παραμονής στο πρόγραμμα: "Ποσοστό Διεκπεραίωσης Express Παραγγελιών” >95%

* Σε περίπτωση που στο κατάστημα ανατέθηκαν λιγότερες από 40 παραγγελίες στο εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, το όριο αυτό θα ειναι 80% και, ταυτόχρονα, οι αποτυχίες παράδοσης στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν πρέπει να ξεπερνούν τις τέσσερις (4).

Τι γίνεται αν, κατά τον επόμενο υπολογισμό, το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών για τις παραγγελίες Express Παράδοσης είναι κατώτερο του 95%;

Αν, κατά τον πρώτο υπολογισμό μετά την είσοδό στο πρόγραμμα, το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών για τις Express παραγγελίες είναι χαμηλότερο από το όριο, τότε το κατάστημα θα αδυνατεί να λαμβάνει Express παραγγελίες για τις επόμενες 15 ημέρες.

Στον επόμενο υπολογισμό, εφόσον το κατάστημα συνεχίζει να διατηρεί ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών μεγαλύτερο του 93%, θα ενταχθει ξανά στο πρόγραμμα και θα έχει την ευκαιρία να βελτιώσει την επιχειρησιακή του απόδοση στην Express Παράδοση και να ανανεώσει την παρουσία στην υπηρεσία.

Εάν το κατάστημα ήταν στην υπηρεσία της Express Παράδοσης το προηγούμενο δεκαπενθήμερο, τότε το βασικό κριτήριο για την παραμονή του στο πρόγραμμα είναι το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών για τις παραγγελίες Express Παράδοσης.

Ποιο χρονικό διάστημα εξετάζεται κατά την αξιολόγηση;

Το διάστημα που εξετάζεται και για το το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών για τις Express Παραδόσεις αλλά και για το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών είναι οι τελευταίες 15 ημέρες.

Εάν το κατάστημα δεν έχει καλή απόδοση στις Express Delivery παραγγελίες, αυτό θα επηρεάσει και τα γενικά του στατιστικά;

Η διεκπεραίωση των παραγγελιών εγγυημένης παράδοσης δεν υπολογίζεται στη γενική επιχειρησιακή απόδοση του καταστήματος. Πιο απλά, οι Express Delivery παραγγελίες δεν προσμετρώνται στον υπολογισμό του “Ποσοστού Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” αλλα ούτε και των υπολοίπων γενικών επιχειρησιακών στατιστικών του καταστήματος.

Τι συμβαίνει εάν ενώ το κατάστημά μου βρίσκεται εκτός του προγράμματος Express Delivery, δεν βελτιώσω την επιχειρησιακή μου απόδοση μέσα σε 15 ημέρες;

Κάθε κατάστημα που βγαίνει ή παραμένει εκτός του προγράμματος Express Delivery, διαθέτει 15 ημέρες για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να βελτιώσει την επιχειρησιακή του απόδοση.

Αν κατά τον μεθεπόμενο υπολογισμό (που θα γίνει 15 ημέρες μετά) το ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών βρίσκεται πάνω από τα όριο γενικής επιχειρησιακής απόδοσης (> 93%), τότε θεωρούμε πως το κατάστημα έχει ικανοποιητική απόδοση και ξαναμπαίνει στο πρόγραμμα Express Delivery για 15 ημέρες μέχρι να επαναξιολογηθεί.

Express Παράδοση