Skroutz Analytics

Το Skroutz Analytics είναι μια analytics πλατφόρμα αποκλειστικά για το κανάλι του Skroutz. Είναι ένας μηχανισμός που σας βοηθάει να μετράτε τις πωλήσεις σας και την απόδοση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας μέσω του Skroutz, εξάγοντας χρήσιμα στατιστικά σε πραγματικό χρόνο.

Analytics dashboard

Περιεχόμενα

Πώς λειτουργεί;

O επισκέπτης αναζητά στο Skroutz το προϊόν που τον ενδιαφέρει και στη συνέχεια κάνει click σε αυτό για να μεταφερθεί στη σελίδα του προϊόντος στο κατάστημά σας. Σε αυτό το σημείο το Skroutz Analytics ξεκινά να καταγράφει την περιήγηση του επισκέπτη.

Τι καταγράφει;

Ο μηχανισμός του Skroutz Analytics καταγράφει τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες περιηγούνται στο κατάστημά σας, από τη στιγμή που θα μεταφερθούν σε αυτό μέσω του Skroutz έως και τη στιγμή που θα ολοκληρώσουν μία παραγγελία.

Συνοπτικά, το Skroutz Analytics διατηρεί πληροφορίες για:

  • Τη μετάβαση του επισκέπτη από το Skroutz στο κατάστημα
  • Την προβολή μιας σελίδας
  • Την τελική υποβολή της παραγγελίας
Καταγράφονται όλοι όσοι επισκέπτονται το κατάστημά μου;

Το Skroutz Analytics καταγράφει τις ενέργειες ενός επισκέπτη στο κατάστημά σας, μόνο αφού πρώτα έχει προηγηθεί click σε κάποιο από τα προβαλλόμενα προϊόντα σας στο Skroutz.

Η καταγραφή των ενεργειών του χρήστη γίνεται μέσω ενός cookie, το οποίο διατηρείται για 30 ημέρες, ξεκινώντας από το τελευταίο click που πραγματοποιήθηκε στη μηχανή αναζήτησης του Skroutz.


Τι προσφέρει στα συνεργαζόμενα καταστήματα;

Στατιστικά

Τα καταστήματα που έχουν ενεργοποιημένο το Skroutz Analytics μπορούν να βλέπουν τα διαθέσιμα συγκεντρωτικά στατιστικά, σχετικά με:

  • Τις πωλήσεις του καταστήματος που έχουν γίνει μέσω του Skroutz
  • Το conversion rate του καταστήματος, δηλαδή το ποσοστό πωλήσεων σε σχέση με τα clicks
  • Τα έσοδα του καταστήματος από τις αντίστοιχες παραγγελίες
  • Τα προϊόντα που έχουν πωληθεί συμπληρωματικά, χωρίς να έχουν λάβει click στο Skroutz (cross selling)
  • Την απόδοση του καταστήματος ανά πλατφόρμα (π.χ. mobile vs desktop)
  • Την απόδοση του καταστήματος συγκριτικά με τα άλλα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία
Στατιστικά
Αξιολογήσεις καταστήματος

Μέσω του Skroutz Analytics, υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας "Αποθήκευση Παραγγελιών", η οποία παρέχεται δωρεάν.

Τα καταστήματα που έχουν ήδη ενεργοποιήσει την "Αποθήκευση Παραγγελιών", κατάφεραν να αυξήσουν σημαντικά τις αξιολογήσεις τους. Ενδεικτικά, το 13% των καταναλωτών που αποθήκευσαν την παραγγελία τους, προχώρησαν σε αξιολόγηση, ενώ το 97% από αυτές ήταν θετικές.

Αποθήκευση παραγγελίας
Skroutz Partner Badge

Το σήμα συνεργάτη "Skroutz Partner Badge" αποτελεί μία πιστοποίηση, η οποία παρέχεται από το Skroutz και στοχεύει στην ενίσχυση της απόδοσης ενός καταστήματος.

Μέσω του Skroutz Partner Badge, αναδεικνύονται ποιοτικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως οι αξιολογήσεις που έχει λάβει και οι τομείς στους οποίους ξεχωρίζει.

Partner badge
Αξιολογήσεις προϊόντων του Skroutz

Το Skroutz Analytics προσφέρει τη δυνατότητα ενεργοποίησης της δωρεάν υπηρεσίας "Αξιολογήσεις Προϊόντων Skroutz", με την οποία τα καταστήματα μπορούν να προβάλλουν στις σελίδες των προϊόντων τους τη βαθμολογία και τις αξιολογήσεις των προϊόντων που έχουν υποβάλει οι χρήστες στο Skroutz.

Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορείτε να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο στις σελίδες των προϊόντων σας και να παρέχετε μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγοράς στους υποψήφιους πελάτες σας.

Αξιολογήσεις Προϊόντων Skroutz

Πώς γίνεται η ενεργοποίηση του Skroutz Analytics;

Για να ενεργοποιήσετε το Skroutz Analytics θα χρειαστείτε το Shop Account ID του καταστήματος, το οποίο βρίσκεται στο χώρο συνεργατών, στην ενότητα "Υπηρεσίες". Παράλληλα, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον Account Manager του καταστήματος, προκειμένου να θέσει την υπηρεσία σε δοκιμαστική λειτουργία και να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα δοκιμών.

Κατόπιν, σε συνεργασία με τον τεχνικό σας, μπορείτε είτε να ενσωματώσετε στις σελίδες του καταστήματός σας τον απαραίτητο κώδικα ακολουθώντας τις οδηγίες εγκατάστασης, είτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο έτοιμο plugin.

Για τα καταστήματα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Wordpress, σχεδιάσαμε και παρέχουμε δωρεάν το plugin για την ενεργοποίηση του Skroutz Analytics. Το plugin αυτό μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ και να το εγκαταστήσετε πολύ εύκολα και γρήγορα από το admin panel του καταστήματός σας.

Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης του κώδικα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας, έτσι ώστε να ελέγξουμε την υλοποίηση και να ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία.


Skroutz Analytics & GDPR / ePrivacy

H εταιρεία μας έχει εξετάσει ενδελεχώς τους νομικούς περιορισμούς του GDPR και της Οδηγίας ePrivacy και έχει φροντίσει να προβεί στις απαραίτητες τεχνικές ενέργειες, προκειμένου να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία της πλατφόρμας και των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

Διαβάστε περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου του Skroutz Analytics.

Υπενθυμίζεται ότι τα καταστήματα που λειτουργούν με το Μεικτό Μοντέλο Χρέωσης CPC/CPS, χρησιμοποιούν απαραιτήτως και το Skroutz Analytics. Οι δύο αυτές υπηρεσίες λειτουργούν παράλληλα και εν μέρει ανεξάρτητα. Διαβάστε περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου του Μεικτού Μοντέλου Χρέωσης CPC/CPS.

Περισσότερα για τις οδηγίες συμμόρφωσης μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

GDPR