Κώστας Δανιήλ & Κατερίνα Φακίνου, Γλυφάδα

2Happy

Το φαρμακείο του Κώστα και της Κατερίνας βρίσκεται στη Γλυφάδα από το 1976. Είναι ένα από τα πιο παλιά φαρμακεία της περιοχής. Μια περιοχή με πολύ έντονο ανταγωνισμό στον κλάδο.

Όταν το 2013, πήραν την απόφαση να ξεκινήσουν πωλήσεις και online, πίστευαν ότι ήταν ήδη αργά γι΄ αυτούς, καθώς ο ανταγωνισμός είχε ήδη χτίσει τα δικά τους e-shop πολύ νωρίτερα. Κι όμως σήμερα, έχουν καταφέρει να γίνουν ένα από τα top online φαρμακεία της χώρας! Με τη βοήθεια του Skroutz.

"Το Skroutz για εμάς ήταν το ‘άλογο’ για να μπορέσουμε να φτάσουμε τους ανταγωνιστές μας και να μπορέσουμε να καλύψουμε τη χαμένη διαφορά", μας λέει ο Κώστας.

Όταν ξεκίνησαν το 2happy.gr, ο Κώστας και η Κατερίνα δεν είχαν ούτε εμπειρία στο digital marketing, ούτε στο SEO. Μπαίνοντας στο Skroutz, κατάφεραν να διεισδύσουν πολύ γρήγορα στην αγορά, να χτίσουν από την πρώτη κιόλας μέρα έναν πολύ μεγάλο τζίρο και να γνωστοποιηθούν αμέσως στο online κοινό.

Ο Κώστας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι, "Το Skroutz είναι ο πιο εύκολος, γρήγορος και οικονομικός τρόπος για να μπεις στην online αγορά."

"Το μόνο που χρειάστηκε να κάνουμε, ήταν να στείλουμε απλά ένα XML αρχείο. Τόσο εύκολο κι απλό.", συμπληρώνει η Κατερίνα.

Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο εύκολα στην καθημερινότητά τους, όταν ενεργοποίησαν και την υπηρεσία του Skroutz Marketplace.

"Ήμασταν και από τις πρώτες επιχειρήσεις που μπήκαμε και στο Skroutz Marketplace, όταν πρωτοξεκίνησε η υπηρεσία", μας λέει η Κατερίνα.

Μέσα από τη νέα λειτουργία της ενσωμάτωσης των αποθεμάτων στο XML αρχείο του Skroutz Marketplace, τώρα πια έχουν ένα σημαντικό εργαλείο για το day-to-day operation τους, καθώς μπορούν να ενημερώνουν κατευθείαν τις διαθεσιμότητες και τα αποθέματα των προϊόντων τους, και να βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους.

Σήμερα, η digital ομάδα και το e-shop του 2Happy έχει μεγαλώσει αρκετά, αλλά το Skroutz συνεχίζει να αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς τους. Καθώς το conversion rate μέσω Skroutz αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο και γιατί όπως αναφέρει και η Κατερίνα, "Υπάρχει μια συνεχής επικοινωνία με τους συνεργάτες.",

"Η ομάδα του Skroutz ακούει πάντα ό,τι μας προβληματίζει και μας δυσκολεύει καθημερινά, και έρχεται πίσω με λύσεις και συνεχείς βελτιώσεις της υπηρεσίας του Marketplace. Κι αυτό για εμάς είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα."